برگزاری کلاس آموزشی جهت کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری کلاس آموزشی جهت کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
کلاس آموزشی توسط کلینیک مشاوره بیماریهای رفتاری ، در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
خانم دکتر شریف و خانم پارسااز کلینیک مشاوره بیماریهای رفتاری و ژنتیک ، نکات آموزشی پیرامون ایدز .اچ. آی. وی ، اقدامات قابل انجام درکلینیک مشاوزه بیماریهای رفتاری را جهت کارکنان مزکزبهداشت شهرستان سمنان بیان نمودند.
درپایان به سوالات همکاران پاسخ داده شد.
لینک کوتاه خبر :