برگزاری کلاسهای آموزشی توسط واحدهای ستادی

برگزاری کلاسهای آموزشی توسط واحدهای ستادی

برگزاری کلاسهای آموزشی توسط واحدهای ستادی

کلاس آموزشی در مرکز آموزش شهروندی پارک سیمرغ در تاریخ ٦/١١/٩٤ برگزار گردید.

برگزاری کلاسهای آموزشی توسط واحدهای ستادی ،واحد بیماریهای شهرستان اقدام به برگزاری کلاس آموزشی در این مکان نمود. تعداد30 نفر از دانش آموزان مدرسه رفاه سمنان به صحبتهای کارکنان واحد بیماریهای شهرستان باعناوین خودمراقبتی، بهداشت فردی، بیماریهای پدیکلوز، سرماخوردگی و آنفلوانزا ، و ... گوش فراداده و سوالات خودرا در این باره بیان نمودند. همچنین هفته پویش ملی مبارزه باسرطان نیز در این هفنه (15-8بهمن)باشیوه ساده وروان به دانش آموزان ابتدایی بیان و جهت تشویق دانش آموزان در شرکت در کلاسهای بهداشتی به سه نفر از عزیزان هدایایی به رسم یادبود از طرف روابط عمومی مرکز بهداشت ارسال شد.
  • کد خبر : 5961
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی