برگزاری کارگاه آموزشی جهت سمن ها، خیرین ،موسسات خیریه وداوطلبان سلامت.
برگزاری کارگاه آموزشی جهت سمن ها، خیرین ،موسسات خیریه وداوطلبان سلامت.
"کارگاه آموزشی جهت سمن ها، خیرین ،موسسات خیریه وداوطلبان سلامت" درمرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.
در ابتدا دکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، مطالبی در خصوص اهمیت خدمات خیرخواهانه در حوزه سلامت را بیان و لوح تقدیر به خیرین سلامت ، موسسات خیریه و سمن ها توسط وی اهداشد.
همچنین آموزش ها در خصوص بیماری هپاتیت و اطلاع رسانی پویش ایدز(از 20 مرداد لغایت 20آذر) توسط میرعمادی کارشناس مبارزه با بیماری ها، مدیریت استرس توسط علی محمدی کارشناس سلامت روان و نجفی نسب پیام گذار سلامت اداره هلال احمر در خصوص بلایا، زلزله و احیا قلبی تنفسی بیان شد.
این برنامه توسط واحد آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :