برگزاری چهارمین مجمع سلامت استان سمنان و شهرستان سمنان در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان.
برگزاری چهارمین مجمع سلامت استان سمنان و شهرستان سمنان در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان.
"چهارمین مجمع سلامت استان سمنان وشهرستان سمنان "درسالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار گردید.
این مراسم با حضور دکتراخوان مشاور امور استان ها و دبیر برگزاری مجمع سلامت کشور، شوشتری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر بهرامی فرماندار سمنان و جمعی از مدیران کل استانی، روساهای دستگاههای اجرایی شهرستان سمنان، دکتر کسائیان معاونت بهداشتی دانشگاه، دکترمعانی ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،سازمان های مردم نهاد، معاونان، اساتید، مدیران و کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان، نیکوکاران نیک اندیش عرصه سلامت و اصحاب رسانه برگزار شد.
ابتاد دکتر کسائیان مطالبی را پیرامون امید به زندگی، تشخیص زودهنگام سرطانها، اهمیت ورزش و تحرک بدنی، رژیم غذایی، اصلاح عادات غذایی، اهمیت استفاده از نان کامل بیان نمود.
سپس دکتربهرامی فرماندارسمنان درمورد پزشک خانواده و نیزبحران کم آبی نکاتی را اشاره داشت.
دبیر برگزاری مجمع سلامت کشور نکاتی رامبنی بر برگزاری مجامع سلامت و رسیدگی به کیفیت نان، جوانی جمعیت، عنوان نمود.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان زیرساختهای حوزه سلامت ، اهمیت جغرافیایی استان سمنان و مسئله کم آبی را مطرح کرد.قرائت اذان درگوش نوزادهمکاردانشگاه توسط خادمات رضوی ، تجلیل از مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان، نیکوکاران عرصه سلامت از قسمتهای دیگر این مجمع بود.
پخش کلیپهای جوانی جمعیت، آب سالم و معرفی نان کامل ،امضای بیانیه مجمع سلامت استان و شهرستان سمنان توسط مدعوین و بازدیدازغرفه های مرکزبهداشت شهرستان سمنان، موسسه مردمی نفس و شرکت آب و فاضلاب نیز انجام گردید.