برگزاری پیاده روی و ورزش صبجگاهی بارویکرد خودمرلقبتی سازمانی
برگزاری پیاده روی و ورزش صبجگاهی بارویکرد خودمرلقبتی سازمانی
تحرک بدنی باحضور تعدادی ازکارکنان مرکز بهداشت سمنان، در پارک 8 شهریور برگزارشد.
برگزاری پیاده روی و ورزش صبجگاهی بارویکرد خودمرلقبتی سازمانی
تحرک بدنی باحضور تعدادی ازکارکنان مرکز بهداشت سمنان، در پارک 8 شهریور برگزارشد.
نظر به اهمیت تحرک بدنی در مقوله خودمراقبتی سازمانی و بنا به تصمیمات اتخاذ شده در جلسات مسئولین واحدها ، اولین برنامه پیاده روی وورزش صبجگاهی در پارک 8 شهریور برگزار شد.
پوررضایی، مسئول واحد آموزش درمورد اهمیت ورزش و تحرک بدنی در ارتقای سلامت و پیشگیری از بسیاری از بیمارها را بیان نمود.
لازم به ذکر است این برنامه در چهارشنبه های آخر هرماه از ساعت 30/7 الی 8 صبح انجام میپذیرد.
لینک کوتاه خبر :