برگزاری همایش غلبه بر دیابت

برگزاری همایش غلبه بر دیابت

به مناسبت هفته سلامت همایش غلبه بر دیابت در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی در تاریخ ١٢/٢/٩٥ برگزار گردید.

به مناسبت هفته سلامت همایش غلبه بر دیابت با حضور سفیران سلامت ، رابطین بهداشتی ، بیماران دیابتی و پرسنل دانشگاه در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی در تاریخ ١٢/٢/٩٥ برگزار گردید. در این همایش به بیان اهداف و اصول مراقبت و پیشگیری از بیماری دیابت توسط متخصصین محترم دانشگاه پرداخته شد. و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
  • کد خبر : 7427
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی