برگزاری هشتمین جلسه پیام گزاران ادارات مستقر در شهرستان سمنان .

برگزاری هشتمین جلسه پیام گزاران ادارات مستقر در شهرستان سمنان .

برگزاری هشتمین جلسه پیام گزاران ادارات مستقر در شهرستان سمنان .

 

 

"هشتمین جلسه پیام گزاران ادارات مستقردر شهرستان سمنان "،برگزارگردید.

 

این جلسه به میزبانی دانشکده توانبخشی تشکیل ودر ابتدا دکترباقری رئیس دانشکده توانبخشی ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه با خدماتی که دانشکده توانبخشی به گروه های هدف ارائه می نمایند توضیحاتی ارائه نمود .در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن مرور صورتجلسه قبلی در رابطه با  اطلاع رسانی هفته ملی سرطان و اهداف برنامه، وظایف پیام گزاران درراستای توانمندی کارکنان نسبت به مباحث بهداشتی به حضار آموزش داد .

آموزش دررابطه با احیای پایه توسط جوادی نژاد از اورژانس، ارگونومی توسط لقایی از دانشکده توانبخشی و راه های پیشگیری از بیماری ها ی تنفسی توسط دکتر سنگسری کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها از دیگر برنامه هایی بود که ارائه گردید.

دانشکده توانبخشی در برگزاری این جلسه، بامرکزبهداشت شهرستان سمنان همکاری لازم رانمودند.

 

  • کد خبر : 55000
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *