برگزاری مسابقه دارت درمرکز بهداشت سمنان

برگزاری مسابقه دارت درمرکز بهداشت سمنان

مسابقه دارت ویژه خواهران بمناسبت هفته سلامت برگزارشد.

                                           برگزاری مسابقه دارت درمرکز بهداشت سمنان

                                   مسابقه دارت ویژه خواهران بمناسبت هفته سلامت برگزارشد.

به گزارش یحیی دبیرکمیته تحرک بدنی مرکز بهداشت سمنان تعداد 17 نفرازخواهران مرکز بهداشت بابرگزاری مسابقه دارت، اهمیت و نقش تحرک بدنی را یادآور شدند. این مسابقه در سالن عمومی مرکز بهداشت  برگزار و خانم علیشاه به رتبه برتر دست یافت. 

  • کد خبر : 21340
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی