برگزاری مسابقات دارت با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت برگزار شد
برگزاری مسابقات دارت با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت برگزار شد
یک دوره مسابقات دارت ویژه بانوان دانشگاه در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد
یک دوره مسابقات دارت ویژه بانوان دانشگاه در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
بمناسبت هفته سلامت و اهمیت تحرک بدنی و ورزش در ارتقای سلامت کارکنان، یک دوره مسابقات دارت بانوان دانشگاه در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.تعداد 25 نفر از بانوان در 3 گروه به رقابت پرداختند و خانمهاکاظم دخت،رضوانیان،لقایی،علیشاه،کرو پوررضایی بعنوان برنده انتخاب و جوایزی به رسم یادبود اهداشد.
لینک کوتاه خبر :