برگزاری مراسم پیاده روی وورزش صبحگاهی در پارک 8 شهریور،توسط مرکزبهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری مراسم پیاده روی وورزش صبحگاهی در پارک 8 شهریور،توسط مرکزبهداشت شهرستان سمنان.
مراسم پیاده روی و ورزش صبحگاهی بمناسبت هفته سلامت بانوان ایران برگزار گردید.
این همایش با حضور دکترمعانی ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،کارشناسان مسئول ستادی ، همکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان و رابطین سلامت در پارک 8 شهریور سمنان انجام شد .
در این مراسم ضمن پیاده روی و انجام نرمش های سبک توسط مربی ورزشی ، دکتر دوست محمدی مسئول واحد جمعیت ، سلامت خانواده و مدارس شهرستان سمنان ، ضمن اشاره به شعار هفته سلامت بانوان ایران " بانوی سالم ، مادر سالم ، نسل سالم "به نقش مادری مادردرسلامت خانواده ، جامعه و اهمیت هویت مادری پرداخت.
در پایان برنامه از کلیه شرکت کنندگان، با صبحانه سالم پذیرایی شد .
لینک کوتاه خبر :