برگزاری مراسم تقدیراززحمات خانم یغمایی حسابدارمرکز بهداشت

برگزاری مراسم تقدیراززحمات خانم یغمایی حسابدارمرکز بهداشت

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

یغمایی حسابدارمرکز بهداشت سمنان به جمع بازنشستگان پیوست.

برگزاری مراسم تقدیراززحمات خانم یغمایی حسابدارمرکز بهداشت

یغمایی حسابدارمرکز بهداشت سمنان به جمع بازنشستگان پیوست.

این مراسم که بدلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مختصر برگزارشد دکترفتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان  ضمن تشکر اززحمات خانم یغمایی حسابدار مرکز بهداشت گفت:" موضوع تقدیر و تشکر ازدیرباز بین ماایرانیان وجودداشته و تقدیر و تشکر از یکدیگر امری اجتماعی است. لذا اینجانب ازطرف پرسنل مرکز بهداشت سمنان اززحمات خانم یغمایی در طول تصدی حسابدار مرکز بهداشت تقدیر و تشکر نموده و بهترینهارابرای ایشان ارزومندم."

 

همکاران حاضر درمراسم به نوعی ازهمکاری ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

  • کد خبر : 28741
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *