برگزاری ششمین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان.

برگزاری ششمین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان.

برگزاری ششمین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان.

 

 

"ششمین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقردرشهرستان سمنان "به میزبانی اداره کل ورزش وجوانان استان برگزارگردید.

 

 

دراین نشست ابتدا نجفی نسب رئیس شورای پیام گزاران جمعیت هلال احمردررابطه با تداوم جلسات و توانمندی پرسنل ادارات در خصوص مباحث سلامتی توضیحاتی راارائه داد. سپس پوررضایی کارشناس مسئول آموزش وارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در خصوص اهمیت شکل گیری پیام گزاران وچگونگی فعالیت ونحوه همکاریشان درراستای رسیدن به اهداف برنامه و نیزاطلاع رسانی مناسبت های بهداشتی مهرماه ،آموزش های لازم را ارائه نمود .

اطلاع رسانی پویش ملی سرطان پستان ( 9مهر لغایت 9آبان ) توسط منطقی کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و اطلاع رسانی هفته سلامت روان  (17 الی 24 مهرماه) توسط سلطانی ،کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان وهمچنین توزیع پمفلت سلامت روان درمحیط کار،ازدیگربرنامه هایی بود که انجام شد.

 

  • کد خبر : 53812
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *