برگزاری جلسه کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19 با حضور 8 موسسه از سازمان های مردم نهاد

برگزاری جلسه کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19 با حضور 8 موسسه از سازمان های مردم نهاد

برگزاری جلسه کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19 با حضور 8 موسسه از سازمان های مردم نهاد جلسه کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19 با حضور موسسات سازمان های مردم نهاد، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد. در این جلسه دکتر فتاحی ضمن خیر مقدم به مدعوین بیاناتی در خصوص اهمیت همکاری خیرین و سازمان های مردم نهاد در امر کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19 واشاره به تاریخچه بیماریها و شیوع کروناو کنترل آن که منجر به کاهش مرگ ومیر وبستری در بیمارستان گردیده را شرح دادند.

جلسه کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19 با حضور موسسات سازمان های مردم نهاد، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

برگزاری جلسه  کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19  با حضور 8 موسسه از سازمان های مردم نهاد

 

جلسه  کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19  با حضور موسسات سازمان های مردم نهاد، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

 

 

در این جلسه دکتر فتاحی ضمن خیر مقدم به مدعوین بیاناتی در خصوص اهمیت همکاری خیرین و سازمان های مردم نهاد در امر کنترل وپیشگیری از بیماری کووید-19  واشاره به تاریخچه بیماریها و شیوع کروناو کنترل آن که منجر به کاهش مرگ ومیر وبستری در بیمارستان گردیده را شرح دادند.

 در پایان  مقرر گردید  در صورت تمایل جهت کمک به خانوارهای نیازمند تعدادی اقلام بهداشتی  شامل ماسک، محلول ضد عفونی پالس اکسی مترو تب سنج توسط خیرین خریداری و به مرکز بهداشت تحویل گردد.

 

                                                  مجری این برنامه واحد آموزش بهد اشت بود.

  • کد خبر : 29150
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *