برگزاری جلسه کمیته ارتقای سلامت مدارس درفصل زمستان در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه کمیته ارتقای سلامت مدارس درفصل زمستان در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه کمیته ارتقای سلامت مدارس درفصل زمستان در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

کمیته ارتقای سلامت مدارس، دردفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

این جلسه باحضور کارشناس مسئولین واحدهای ستادی مرکزبهداشت شهرستان سمنان و نمایندگان تندرستی و آسیبهای اجتماعی  آموزش و پرورش برگزار و پیرامون کیفیت اجرای برنامه سلامت محور شمیم و توانا ، الویتهای آموزشی سلامت مردان، خطرسنجی ، حوادث ترافیکی، چهارشنبه سوری، اهمیت ارجاع دانش آموزان شناسایی شده درسامانه نمادآموزش و پرورش به مراکز خدمات جامع سلامت و... درصورت لزوم به مرکز سراج.

بررسی ، پیگیری و نظارت براخطاریه های بهداشتی بهداشت محیط، و پایگاههای تغذیه سالم درمدارس، نظارت دقیق بربرنامه مکمل یاری و اجرای برنامه سفیر دانش آموزی، و اهمیت آموزش دانش آموزان باتوجه به دستورعمل جدید و اجرای خودمراقبتی سازمانی و اطلاع رسانی ازطرف مدیران و مراقبین سلامت درخصوص بیماریهایی که نیاز به گزارش تلفنی هست ازجمله بیماریهای منتقله ازراه آب و غذا و...به مراکز خدمات جامع سلامت بحث و تبادل نظر شد.

  • کد خبر : 61278
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
میثم نی چی
خبرنگار

میثم نی چی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *