برگزاری جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی ،در سالن شهید اخلاقی فرمانداری سمنان
برگزاری جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی ،در سالن شهید اخلاقی فرمانداری سمنان
به ریاست دکترصمیمیان، فرماندار سمنان
در سر آغاز این جلسه دکتر معانی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن بیان اقدامات مرکزبهداشت شهرستان سمنان درخصوص بیماریهای منتقله از راه آب و غذا بامحوریت التور/وبا،مهمترین چالشهای موجود در این زمینه را تشریح نمود.در ادامه فرماندار سمنان اجرای مصوبات حوزه سلامت ، هماهنگی دستگاههای مسئول ، پیگیری مستمر برنامه های مرتبط بابهداشت عمومی،را از الویتهای شهرستان برشمرد.این جلسه باحضور معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری،معاون برنامه ریزی ومعاون دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان , توسعه فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی دستگاههای اجرایی برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با بهداشت عمومی، امنیت غذایی، نظارت بر مراکز عرضه موادغذایی و بهداشت محیط مورد بررسی قرار گرفت.