برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان
برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، در فرمانداری سمنان برگزار شد.
این جلسه باحضور دکتر بهرامی فرماندارسمنان و رئیس کارگروه، دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مهندس کیوان کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان و اعضای کارگروه برگزارو گزارشی از روند اجرای پویش ملی سلامت، غربالگری دیابت و فشارخون، برنامه جامع مهار، پایش و پیشگیری و کاهش سقط خود به خودی جنین، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ترویج تغذیه با شیرمادر و بیان اهمیت مصرف نان کامل ، ارتقای کیفیت نان و تاکید بر جلوگیری از دستفروشی موادغذایی حساس ،توسط رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان بیان شد.
لینک کوتاه خبر :