برگزاری جلسه هماهنگی هفته ملی بدون دخانیات و کمیته کنترل دخانیات ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه هماهنگی هفته ملی بدون دخانیات و کمیته کنترل دخانیات ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
جلسه هماهنگی هفته ملی بدون دخانیات و"کمیته کنترل دخانیات " ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این جلسه بادعوت از نمایندگان ادارات اماکن عمومی، صنعت، معدن و تجارت استان، فرمانداری، میراث فرهنگی، شهرداری ، تعزیرات حکومتی و سایر ادارات مرتبط برگزار و پس از بیا ن اقدامات واحدمهندسی بهداشت محیط شهرستان در سال 1402توسط مهندس کیوان راد کارشناس مسئول واحد یادشده نسبت به ارتقای کیفی و هدفمند سازی گشت مشترک دخانیات کلیه دستگاههای مرتبط تاکید شد.
درپایان ،اعضای جلسه پیرامون واحدهای متخلف درزمینه دخانیات و اتخاذ تصمیمات لازم در این خصوص،به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :