برگزاری جلسه هماهنگی بمناسبت ماههای محرم و صفر

برگزاری جلسه هماهنگی بمناسبت ماههای محرم و صفر

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

جلسه برنامه ریزی ماههای محرم و صفر، دردفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

برگزاری جلسه هماهنگی بمناسبت ماههای محرم و صفر

 

جلسه برنامه ریزی ماههای محرم و صفر، دردفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

 

درراستای پیش روداشتن ماههای پرفضیلت محرم و صفر و شیوع بیماری کرونا جلسه ای باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت، علوی فر رئیس امورعمومی وواحدهای ستادی برگزار و نظرات حاضرین درجلسه پیرامون آموزش و نظارت برپروتکلهای بهداشتی در محرم و صفر جمع بندی شد.

 

تهیه پیامهای کوتاه بهداشتی، برنامه ریزی اعزام تیمهای کارشناسی و مراقبین سلامت در دهه اول باحضور درمساجد و تکایامبنی بر آموزش و نظارت بر دستورالعملهای بهداشتی  ازمهمترین عناوین این جلسه به شمارآمد.

درضمن جلسه ای باهمین موضوع باعنوان شورای بسیج دردفتر رئیس امورعمومی برگزار و اعضای شوا پیرامون اقدامات فرهنگی ، مذهبیو...در ماههای محرم و صفر بحث و تبادل نظر شد.

  • کد خبر : 27127
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *