برگزاری جلسه هفته ملی بدون دخانیات در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه هفته ملی بدون دخانیات در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه هفته ملی بدون دخانیات در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

جلسه هفته ملی بدون دخانیات در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

همزمان با آغاز هفته ملی بدون دخانیات، جلسه هماهنگی هفته ملی بدون دخانیات با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان سمنان، اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه خواربار در سالن جلسات مرکز بهداشت برگزار گردید

در این جلسه  مهندس کیوان راد کارشناس مسئول محترم مهندسی بهداشت محیط، ضمن ارائه آمار از میزان رشد مصرف دخانیات در بین جوانان و نوجوانان و همچنین عملکرد واحد مهندسی بهداشت محیط در زمینه برنامه کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، از ارگانهای مسئول همکاری، تشریک مساعی و همراهی بیش از پیش در اجرای برنامه بویژه انجام تکالیف قانونی در زمینه برخورد با تخلفات در این زمینه را خواستار شد.

نمایندگان ارگانهای حاضر نیز ضمن اعلام عملکرد، آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر،  برقراری گشت مشترک و برخورد قانونی با متخلفین  اعلام نمودند.

  • کد خبر : 44398
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *