برگزاری جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان بامنصوری ،ساعدی و رحیمی تالاری ،ازشرکت ملی نفت شاهرود و سمنان.

برگزاری جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان بامنصوری ،ساعدی و رحیمی تالاری ،ازشرکت ملی نفت شاهرود و سمنان.

برگزاری جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان بامنصوری ،ساعدی و رحیمی تالاری ،ازشرکت ملی نفت شاهرود و سمنان.

 "جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان بامنصوری،ساعدی  و رحیمی تالاری نمایندگان شرکت ملی نفت  شهرستانهای شاهرود و سمنان"در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این جلسه باحضور دکتر معانی  رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان و مهندس علی قزوین لو،کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای شهرستان در خصوص اجرای طرح کهاب و بررسی نواقص بهداشتی جایگاه شرکت نفت و ارائه مدارک و مستندات لازم به همراه ارائه طریق جهت ارتقاء وضعیت کاری نیروی شاغل  برگزار گردید.

  • کد خبر : 51452
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر