برگزاری جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان بامنصوری ،ساعدی و رحیمی تالاری ،ازشرکت ملی نفت شاهرود و سمنان.
برگزاری جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان بامنصوری ،ساعدی و رحیمی تالاری ،ازشرکت ملی نفت شاهرود و سمنان.
"جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان بامنصوری،ساعدی و رحیمی تالاری نمایندگان شرکت ملی نفت شهرستانهای شاهرود و سمنان"در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه باحضور دکتر معانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان و مهندس علی قزوین لو،کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای شهرستان در خصوص اجرای طرح کهاب و بررسی نواقص بهداشتی جایگاه شرکت نفت و ارائه مدارک و مستندات لازم به همراه ارائه طریق جهت ارتقاء وضعیت کاری نیروی شاغل برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :