برگزاری جلسه مشترک مرکزبهداشت سمنان و ریاست اداره دامپزشکی

برگزاری جلسه مشترک مرکزبهداشت سمنان و ریاست اداره دامپزشکی

برگزاری جلسه مشترک مرکزبهداشت سمنان و ریاست اداره دامپزشکی

 

مرکز بهداشت سمنان و ریاست اداره دامپزشکی شهرستان جلسه مشترک برگزار نمودند.

دکترمعانی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خوش آمدگویی به دکتر غفاری  ریاست اداره دامپزشکی شهرستان سمنان  وبا حضور واحدهای مهندسی بهداشت محیط و مبارزه بابیماریها با فرارسیدن عید سعید قربان و رعایت مسائل بهداشتی در قربانی ،  نثطه نظرات خودرا پیرامون ذبح بهداشتی و تامین سلامت همنوعان بیان نمودند.

لازم به ذکر است 21-15 تیرماه " هفته  زئونوز(بیماریهای مشترک انسان و حیوان )" میباشد.

  • کد خبر : 38531
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *