برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی در فضای باز مرکز بهداشت
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
مسئولین واحدهای ستادی، در فضای باز تشکیل جلسه دادند.
برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی در فضای باز مرکز بهداشت
مسئولین واحدهای ستادی، در فضای باز تشکیل جلسه دادند.
مرکز بهداشت سمنان بعنوان ارگان سهیم در سلامت مردم و ارائه خدمات بهداشتی درمانی درمراکز خدمات جامع سلامت ، پایگاههای بهداشتی، خانه های بهداشت تلاش مینماید تا مردم سالم مانده و سطح سوادسلامت آنانراارتقادهد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان درجمع مسئولین واحدهای ستادی ضمن تشکر اززحمات آنان در زمان پیش روداشتن کرونا نقش آنان را در تامین سلامت مردم مهم تلقی کرد. همکاری بین واحدها و تلاش درجهت ریشه کنی بیماری کرونا درالویت امور محسوب شده ودرکنار ارائه خدمات بهداشتی درمانی از اهمیت خاصی برخوردار است. وی غربالکریها ، مراقبتها، پیگیریها ی کووید 19 را مسئله ای حساس و مهم بیان وازدرگاه الهی آرزوی برگشت آرامش و سلامتی را برای مردم خواستارشد.
مسئولین واحدهای ستادی گزارش مختصری از عملکردهای پیشگیری از کوید 19 ارائه داند.
دراین جلسه ازخدمات 30 ساله خانم علیین مسئول واحد تغذیه که درشرف بازنشستگی میباشند قدردانی شد.