برگزاری جلسه مسئولین واحدهاباالویت برکرونا
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت جهت ارتقای سلامت مردم همفکری کردند.
برگزاری جلسه مسئولین واحدهاباالویت برکرونا
مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت جهت ارتقای سلامت مردم همفکری کردند.
دراین جلسه دکترفتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن بیان اهمیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم و همگانی بودن سلامت ، بامسئولین واحدهادرمورد اهمیت نظارتها، حضور فعالانه مرکز بهداشت در محل برگزاری امتحانات استخدامی ادارات مبنی بر آموزش و نظارت برپروتکلهای بهداشتی،
اهمیت مصرف ویتامین دی باتوجه به شیوع کروناو پیرو جلسه مشترک باسازمان آموزش و پرورش مقررگردید درخصوص تحویل مکملها درمدارس از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه استعلام شود.
مسائل مربوط به واحدهای ستادی هرکدام ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.