برگزاری جلسه ماهیانه شورای بهداشتی ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه ماهیانه شورای بهداشتی ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
جلسه شورای بهداشتی،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.
در این جلسه پیرامون گزارش تکمیلی انتساب جمعیت انجام شده درسامانه اپراتور ملی سلامت توسط مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت ، افزایش جذب گروههای خودیار، افزایش آموزش به سفیران سلامت خانواده در رابطه با 22 محتوای آموزشی، افزایش شاخصهای خودمراقبتی سازمانهای غیر دولتی، بررسی شاخصهای برنامه مادران، کلاسهای زایمان و فرزند آوری ، پیگیری درمراقبت زائرین حج مفرده ، برنامه گلوباندفاندسل، غربالگری سرطانها، مدیریت سل نهفته، پیگیری نظارت پزشکان مسئول مراکز از برنامه های سلامت نوجوانان و مدارس درپرونده مدارس تحت پوشش، چگونگی انجام ویزیت اولیه (شرح حال روان پزشکی) و نحوه ثبت تشخیص بیماریها بحث و تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر :