برگزاری جلسه شورای بهداشتی ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه شورای بهداشتی ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان.
"جلسه شورای بهداشتی "،در مرکزبهداشت شهرستان تشکیل شد.
این جلسه باحضور دکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان ،پزشکان، مسئولین واحدهای ستادی و پایگاههای سلامت برگزارو پیرامون مدیریت بحران، بیماریهای مشترک انسان و حیوان، ثبت فوت سال 1403، خطرسنجی ، اجرای نیازسنجی سلامت و مداخلات گروههای خودیار بحث و تبدل نظرشد.
لینک کوتاه خبر :