برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
"جلسه ستادمدیرت بحران"، در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه باحضور دکتر معانی، رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان و مسئولین واحدهای ستادی با هدف ارزیابی شرایط و برنامه ریزی هرچه بهتر جهت خدمت رسانی به مردم برگزار گردید.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بااشاره به تقویت زیرساخت های بحران ،ازتمامی مسئولین واحدهای حوزه های مختلف خواست تا باتمام ظرفیتها آماده خدمت رسانی باشندوتاکید برحضورمدافعان ایثار وسلامت درکنارمردم و خدمت رسانی شد.
درپایان ،واحدهای مختلف گزارشی از شرایط موجود و برنامه ریزی های مورد نظرخودرا ارائه و بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری های لازم صورت گرفت.
لینک کوتاه خبر :