برگزاری جلسه درون بخشی هفته سلامت.
برگزاری جلسه درون بخشی هفته سلامت.
جلسه درون بخشی هفته سلامت ،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل گردید.
باعنایت به پیش روداشتن هفته سلامت جلسه ای باحضور دکترمعانی، رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان وواحدهای ستادی برگزار شد.
دراین جلسه روز شمار هفته سلامت و برنامه های پیشنهادی ،مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.
لینک کوتاه خبر :