برگزاری جلسه درون بخشی مسئولین واحدهای ستادی ،بامحوریت پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان.

برگزاری جلسه درون بخشی مسئولین واحدهای ستادی ،بامحوریت پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان.

برگزاری جلسه درون بخشی مسئولین واحدهای ستادی ،بامحوریت پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان.

 

 

"جلسه درون بخشی مسئولین واحدهای ستادی ،بامحوریت پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان" درمرکز بهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.

 

این جلسه باحضوردکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین واحدهای ستادی برگزار و پس از مرور صورتجلسه هفتگی قبلی پیرامون اجرای پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان ، آموزش و غربالگری سرطانهای شایع منطقه(روده بزرگ، سرویکس و برست) بحث و تبادل نظر شد.

  • کد خبر : 55026
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *