برگزاری جلسه درون بخشی مسئولین واحدهای ستادی ،بامحوریت پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان.
برگزاری جلسه درون بخشی مسئولین واحدهای ستادی ،بامحوریت پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان.
"جلسه درون بخشی مسئولین واحدهای ستادی ،بامحوریت پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان" درمرکز بهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.
این جلسه باحضوردکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین واحدهای ستادی برگزار و پس از مرور صورتجلسه هفتگی قبلی پیرامون اجرای پویش ملی پیشگیری و مبارزه باسرطان ، آموزش و غربالگری سرطانهای شایع منطقه(روده بزرگ، سرویکس و برست) بحث و تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر :