برگزاری جلسه برون بخشی هفته ملی سرطان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

برگزاری جلسه برون بخشی هفته ملی سرطان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

برگزاری جلسه برون بخشی هفته ملی سرطان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

 

جلسه برون بخشی هفته ملی سرطان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

باعنایت به پیش روداشتن پویش ملی سرطان (15-7بهمن) جلسه  ای باحضور مسئول ، کارشناس مبارزه بابیماریهای شهرستان، نمایندگان سمن ها، موسسات خیریه مردم نهاد مرتبط با مبارزه باسرطان، دانشگاههای سمنان، آزاداسلامی و علوم پزشکی برگزار و پیرامن اقدامات قابل انجام درهفته یادشده تصمیمات لازم اتخاذگردید.

 

  • کد خبر : 49505
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر