برگزاری جلسه برون بخشی به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت .

برگزاری جلسه برون بخشی به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت .

برگزاری جلسه برون بخشی به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت .

 

 

جلسه برون بخشی هفته سلامت ،در مرکز بهداشت  شهرستان سمنان برگزار شد.

 

این جلسه  با حضور پیام گزاران سلامت، سمن ها، رئیس مجمع خیرین دانشگاه و کارشناسان ستاد در سالن سلامت مرکز بهداشت برگزار ودرابتدا دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه بااهداف بزرگداشت هفته سلامت با شعار "سر آغازی ،سلامت، آینده ای سر آمد" و اهمیت انجام غربالگری جهت تشخیص زود هنگام بیماری ها  و اهمیت سلامت خانواده مطالبی را ارائه نمود.

 

 در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت در رابطه با اهداف و روز شمار هفته سلامت و اهمیت سلامت مادران و نوزادان و پیشگیری از مرگ و میرمادران ودسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت قبل،حین و بعد از زایمان و انتظارات از ادارات توضیحاتی را ارائه نمود.

 در پایان جهت اجرای بهتر برنامه ها ،حضار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

  • کد خبر : 55679
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *