برگزاری جلسه بازآموزی برای کارشناسان بهداشت حرفه ای و ایمنی و HSE شاغل در سطح صنایع شهرستان سمنان .
برگزاری جلسه بازآموزی برای کارشناسان بهداشت حرفه ای و ایمنی و HSE شاغل در سطح صنایع شهرستان سمنان .
"جلسه بازآموزی جهت کارشناسان بهداشت حرفه ای و ایمنی و HSE شاغل در سطح صنایع شهرستان سمنان "برگزارگردید.
موضوع جلسه نکات مهم واساسی درسنجش عوامل زیان آورمحیط کار و همچنین لزوم و اهمیت آلاینده سنجی در سطح صنایع و کارخانجات شهرستان سمنان بود.
مدرس این جلسه آموزشی توجیهی خانم مهندس شعیری (کارشناس مسئول مهندسی بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه) بود.
این جلسه باپاسخگویی به سوالات فراگیران پایان یافت.
لینک کوتاه خبر :