برگزاری جلسه باداوطلبین سلامت درمرکز بهداشت سمنان

برگزاری جلسه باداوطلبین سلامت درمرکز بهداشت سمنان

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

نمایندگان داوطلبین سلامت در جلسه مرکز بهداشت حضور یافتند.

برگزاری جلسه باداوطلبین سلامت درمرکز بهداشت سمنان

نمایندگان داوطلبین سلامت در  جلسه مرکز بهداشت  حضور یافتند.

واحد آموزش بهداشت اقدام به دعوت از نمایندگان داوطلبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مبنی بر توجیه اجرای طرح شهید سلیمانی نمود.

پوررضایی مسئول واحد آموزش بهداشت شهرستان سمنان  بامرور ابلاغیه مربوط به اجرای طرح شهید سلیمانی مبتنی بر برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" ، روند انجام طرح و نوع همکاری داوطلبین سلامت را یاد آور شد.

مسئول واحد آموزش بهداشت شهرستان نسبت به تشویق آنان در اجرای طرح " آموزش راهنمای کاربردی دوره طلایه داران سلامت نمود.

 پوررضایی، داوطلبین سلامت را بعنوان حامی مرکز بهداشت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به منطقه تحت پوشش یادکرد.

درزی حرفه کارشناس آموزش و مسئول برنامه داو.طلبین نیز نکاتی را پیرامون طرح شهید سلیمانی عنوان کرد.

صائمی ازواحد بیماریها و روابط عمومی مرکز بهداشت نیز باتاکید بر ارسال عملکردهای داو طلبین سلامت  به همراه تصویر به مرکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش ،خواستار اطلاع رسانی  آنان در آمادگی کارشناسان بهداشت روان مراکز خدمات جامع سلامت  درانجام  مشاوره رایگان به مردم  شد.  

  • کد خبر : 28723
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *