برگزاری جلسه آموزشی هفته ملی بدون دخانیات (04 / 03 / 1401 لغایت 10 / 03 / 1401 )
برگزاری جلسه آموزشی هفته ملی بدون دخانیات (04 / 03 / 1401 لغایت 10 / 03 / 1401 )
جلسه آموزشی هفته ملی بدون دخانیات درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
هفته ملی بدون دخانیات با شعار " دخانیات ، تهدیدی برای سلامت و محیط زیست ما" همچنین بیماری واگیر ابله میمونی جهت سمن ها و سازمان های مردم نهاد باآموزش پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش در مورد اهمیت و نفش سازمان های مردم نهاد و سمن ها در امر اطلاع رسانی و ارتقای سطح سلامت جامعه مطالبی تشکیل شد.
در ادامه باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری ومبارزه با بیماری ها آموزش های لازم در خصوص راه های پیشگیری و ابتلاء از بیماری آبله میمونی وسابقه آن را ارانه نمود .آموزش در رابطه با هفته ملی مبارزه با دخانیات توسط بهاریان کارشناس سلامت روان به مدعوین ارائه شد.
در پایان به سوالات شرکت کنندگان در رابطه با ابله میمونی و دخانیات پاسخ داده شد.
این جلسه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت برگزار گردید.