برگزاری جلسه آموزشی پیرامون: بیماریهای تنفسی وآسم در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه آموزشی پیرامون: بیماریهای تنفسی وآسم در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
جلسه آموزشی پیرامون:"بیماریهای تنفسی وآسم" ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
مدرس این برنامه آموزشی آقای دکترمعماریان فوق تخصص بیماریهای تنفسی، آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیرامون عناوین آموزشی :اهمیت شناخت ، پیشگیری و درمان بیماریهای تنفسی آموزش داد. کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان گروه هدف این برنامه بوده و واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار کننده این جلسه بود.
لینک کوتاه خبر :