برگزاری جلسه آموزشی وتقدیر و تشکر از خیرین سلامت

برگزاری جلسه آموزشی وتقدیر و تشکر از خیرین سلامت

برگزاری جلسه آموزشی وتقدیر و تشکر از خیرین سلامت

جلسه آموزشی وتقدیر از خیرین سلامت ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

عنوان آموزشی این جلسه در خصوص خودمراقبتی در بحرانهای نظامی و بیماری های منتقله از پشه آئدس بوده ودر ابتدا پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیر مقدم به مدعوین در خصوص فعالیت خیرین سلامت و انتقال مطالب آموزشی توسط رابطان سلامت به خانوارهای تحت پوشش مطالبی ارائه نمود.

آموزش در خصوص خودمراقبتی در بحرانهای نظامی توسط مهندس کریم کارشناس کاهش خطر دربلایا و حوادث و بیماری های منتقله از پشه آئدس توسط میرعمادی کارشناس بیماری ها از مطالبی بود که ارائه شد.

تقدیر از خیرین سلامت ،از دیگر برنامه هایی بود که اجرا شد.

  • کد خبر : 60420
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *