برگزاری جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی

برگزاری جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی

برگزاری جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی

جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی در سالن اجتماعت فرماتداری سمنان برگزار شد.

جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی در سالن اجتماعت فرماتداری سمنان برگزار شد. با توجه به اهمیت موضوع آسیبهای اجتماعی و خودکشی، جلسه ی با حضور دانایی فرماندار، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، ریاست و کارشناسان بهداشت محیط و روان مرکز بهداشت سمنان در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه روند اقدام به خودکشی ومرگ ناشی از آن و فعالیتهای مرکز بهداشت سمنان مورد بررسی قرار گرفت . همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته مربوطه در فرمانداری سمنان ارایه و بر حضور جدی تر سایر ادارات دراین جلسه و طرح موضوع در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان تأکید شد.
  • کد خبر : 7796
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی