برگزاری اولین جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان .
اولین جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری اولین جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان .
اولین جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
دراین جلسه دکتر معانی مسئول واحد بیماریها ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 96 واحد، براعلان گزارش بیماریها ،نمونه گیری بیماریها مخصوصا نمونه التور از بیماران دارای علائم مانند اسها ل تاکیدکرد.
سلطانی مسئول واحد بهداشت روان اهمیت ارجاع مادران بارداربه روانشناس را مهم تلقی و پوررضایی مسئول واحد آموزش نیزبه اعلان روز شمارهفته سلامت پرداخت.خانم کر مسئول واحد گسترش شبکه درمورد سامانه سیب و پوشش یکبارخدمت مراکز صحبت و مسئولین مراکزو واحدهای دیگر نیز پیشنهادات و عملکرد خودراارائه دادند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت ضمن جمع بندی موضوع گفت": قسمتی از سلامت مردم بهداشت است و مسئله بیماریها، بهداشت دهان و دنان، جوانان و سالمندان، مادران باردارو کودکان، گیرندگان خدمت هستند."وی اشاره کرد":بیماریهای مزمن مانند فشارخون و دیابت، بدخیمیها، بیماریهای خاص نیاز به حمایتهای روانی اجتماعی داشته و از N.G.Oهای معتبر میتوان کمکهای روانی اجتماعی رادریافت نمود."
وی ضمن نمایش آمار میزان مرگ و میر نوزادان در سایر کشور ها از میزان پایین کشورمان در مرگ و میز نوزادان ابراز خرسندی کرد.