برگزاری اولین جلسه مجمع سلامت
برگزاری اولین جلسه مجمع سلامت
اولین جلسه مجمع سلامت شهرستان ، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
درراستای اهتمام در برگزاری مجمع سلامت شهرستان ،دکتر معانی ریاست مرکز بهداشت سمنان درجمع مسئولین واحدهای ستادی و فنی مرکز بهداشت همکاری اعضارادرهرچه بهتر برگزار نمودن مجمع سلامت شهرستان خواستار شد.
مسئولین واحدهای ستادی وفنی پیرامون جمع آوری تصاویر وپاورونتهای عملکردهاو دستاوردها بخصوص درعصر کرونا، مکان برگزاری مجمع، تاریخ برگزاری جلسه دوم مجمع سلامت، مدعوین برون بخشی همکاری کننده با مرکز بهداشت و... به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است جلسه دوم مجمع سلامت در هفته آینده در دفترریاست مرکز بهداشت برگزارخواهدشد.
لینک کوتاه خبر :