برگزاری اولین جلسه بازآموزی بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه
برگزاری اولین جلسه بازآموزی بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه
اولین جلسه باز آموزی بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این برنامه توسط دکترشریف، پزشک مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری و ژنتیک، بهشتیی کارشناس سلامت روان مهدیشهر و شریعتمداری مربی مرکز بهورزی با عناوین کلیات اچ. آی .وی ، مهارتهای ده گانه زندگی و بهداشت و ایمنی آب جهت بهورزان و بهبخشان تشکیل شد.
در جریان برگزاری کلاس با حضور احسانی مدیر مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت دررابطه با ارتقای کیفی و کمی شاخصها و عملکرد بهورزان در ارائه خدمات بهداشتی صحبت شد.
لینک کوتاه خبر :