برگزاری آخرین جلسه پیام گزاران سلامت در سال 1402.

برگزاری آخرین جلسه پیام گزاران سلامت در سال 1402.

برگزاری آخرین جلسه پیام گزاران سلامت در سال 1402.

                                                                                    

 

"آخرین جلسه پیام گزاران سلامت در سال 1402" ،درمنطقه آهوان برگزارشد.

 

 

این جلسه به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری ،در مرکز امداد و نجات جمعیت هلال احمر واقع درمنطقه آهوان برگزار گردید.

 

ابتدا آقای علی پور ریاست جمعیت هلال احمر ضمن خوش آمد گویی به حضار در خصوص ارائه خدمات مراکز امداد و نجات جاده ایی آموزش های لازم را به پیام گزاران ارائه نمود.

 بازدید از کاروان سراهای شاه عباسی و صفویه و کاشت نهال به نام و یاد شهدای گرانقدر هلال احمر توسط پیام گزاران، از دیگر برنامه های اجرا شده بود. این برنامه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت با همکاری هلال احمر شهرستان سمنان و اداره منابع طبیعی برگزار گردید.

 

  • کد خبر : 50115
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر