برگزاری شورای بهداشتی و کمیته بحران در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان .
برگزاری شورای بهداشتی و کمیته بحران در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان .
شورای بهداشتی و کمیته بحران ،در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
این جلسه با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،کلیه مسئولین فنی واحدهای ستادی ، کلیه پزشکان و مسئولین پایگاه ها برگزار و درابتدا ازمراکز برتر درسه ماهه سوم سال 1404(مهاجران، محقق، گلستان و پایگاه سلامت غیرضمیمه شهید همت) تقدیر و جوایز اهداشد.
دستور جلسه :
- -ارسال اسامی همکاران فاقد اتیکت در خصوص مکاتبات اداری توسط واحدهای تحت پوشش .
- -ارائه گزارش شاخص های سه ماهه سوم سال 1404 توسط پزشکان واحدهای تحت پوشش .
- -بررسی شاخص های واحد سلامت خانواده
- -هفته واکسیناسیون ، بیماری های منتقله از آب و غذا.
- - گزارش دهی صحیح کدهای آماری واحد سلامت روان در کمیته های بهداشتی .
- -کنترل عفونت .
- -ارسال گزارش آمار بحران در جنگ به همراه مستندات .
-اقدامات لازم جهت ارتقای شاخص جذب رابطان سلامت .
تفاهم نامه اجرای برنامه خودمراقبتی و سواد سلامت به استحضار پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای بهداشتی و کارشناسان ستادی رسانده شد.
- -برگزاری کمیته های فصلی مدیریت بحران
لینک کوتاه خبر :