برگزاری  شورای بهداشتی و کمیته بحران در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان .

برگزاری  شورای بهداشتی و کمیته بحران در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان .

برگزاری  شورای بهداشتی و کمیته بحران در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان .

شورای بهداشتی و کمیته بحران ،در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

این جلسه  با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت  شهرستان سمنان ،کلیه مسئولین فنی واحدهای ستادی ، کلیه پزشکان و مسئولین پایگاه ها برگزار و درابتدا ازمراکز برتر درسه ماهه سوم سال 1404(مهاجران، محقق، گلستان و پایگاه سلامت غیرضمیمه شهید همت) تقدیر و جوایز اهداشد.

دستور جلسه : 

  •  -ارسال اسامی همکاران فاقد اتیکت  در خصوص مکاتبات اداری توسط واحدهای تحت پوشش . 
  • -ارائه گزارش شاخص های سه ماهه سوم سال 1404 توسط پزشکان واحدهای تحت پوشش .
  •  -بررسی شاخص های واحد سلامت خانواده 
  • -هفته واکسیناسیون  ، بیماری های منتقله از آب و غذا.
  • - گزارش دهی صحیح کدهای آماری واحد سلامت روان در کمیته های بهداشتی .
  • -کنترل عفونت .
  • -ارسال گزارش آمار بحران در جنگ به همراه مستندات  .

-اقدامات لازم جهت ارتقای شاخص جذب رابطان سلامت  .

تفاهم نامه اجرای برنامه خودمراقبتی و سواد سلامت به استحضار پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای بهداشتی و کارشناسان ستادی رسانده شد.

  • -برگزاری کمیته های فصلی مدیریت بحران  

 

  • کد خبر : 61687
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
میثم نی چی
خبرنگار

میثم نی چی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *