جشنواره غذا

برگزاري جشنواره غذا در مركز تدين

به منظور فرار داشتن هفته سلامت و سالروز تولد حضرت زهرا (س) جشنواره غذا توسط پرسنل و رابطین بهداشتی مرکز بهداشتی درمانی تدین در تاریخ 26/1/94 برگزار شد.

برگزاري جشنواره غذا در مركز تدين به منظور فرار داشتن هفته سلامت و سالروز تولد حضرت زهرا (س) جشنواره غذا توسط پرسنل و رابطین بهداشتی مرکز بهداشتی درمانی تدین در تاریخ 26/1/94 برگزار شد. ابتدا آقای دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت ضمن تشکر از بانیان این برنامه به بیان اهمیت سلامت زنان از جمله تحرک بدنی ،تهیه غذای سالم ، دوری از استرس ، آموزش به اطرافیان مبنی بر تهیه غذای سالم و بهداشتی و... پرداخت . ایشان گفت :دو نعمت سلامتی و امنیت در احادیث و دین مبین اسلام تاکید شده و باید از این دو موهبت الهی محافظت نماییم. تعدادی از دانش آموزان به اجرای تک نوازی پرداختند . به تعدادی از رابطین و مجریان موسیقی هدایایی تقدیم شد. لازم به ذکر است مبلغ جمع آوری شده به ایتام تقدیم خواهد شد.
  • کد خبر : 3029
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی