برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه
برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه
ایستگاه سلامت بمناسبت فرارسیدن هفته سلامت در مصلای نماز جمعه شهرستان سمنان برگزار شد.
ایستگاه سلامت بمناسبت فرارسیدن هفته سلامت در مصلای نماز جمعه شهرستان سمنان برگزار شد.
دکتر شادنوش ریاست دانشگاه سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه سمنان سخنانی را پیرامون هفته سلامت و اهمیت خود مراقبتی و یشگیری از دیابت بیان داشت.
مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز با همکاری دانشکده دندانپزشکی و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه اقدام به توزیع پمفلتهای بهداشتی درزمینه بیماری دیابت، فشار خون ،مسابقه پیامکی سلامت، پیامهای بهداشتی ، اندازه گیری فشارخون، انجام آزمایش دیابت در افراد دیابتی،اجرای طرح وارنیش در کودکان ،استقرار 1 دستگاه آمبولانس 115،مسابقه نقاشی درزمینه بهداشت و مشاوره بهداشتی درمانی نمود.
انبوه نمازگزاران با مراجعه به این ایستگاه خدمات بهداشتی درمانی را دریافت و مورد علاقه آنان قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر :