برنامه پیاده روی کارکنان ادارات در استادیوم تختی سمنان برگزار شد.

برنامه پیاده روی کارکنان ادارات در استادیوم تختی سمنان برگزار شد.

برنامه پیاده روی کارکنان ادارات در استادیوم تختی سمنان برگزار شد.

این برنامه توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در استادیوم تختی برگزار و دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان سخنران این مراسم بود.

برنامه پیاده روی کارکنان ادارات در استادیوم تختی سمنان برگزار شد. این برنامه توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در استادیوم تختی برگزار و دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان سخنران این مراسم بود. وی گفت:"دیابت از بیماریهای قابل اهمیت بوده و بنا به شعار امسال باید اطلاعات مهمی را در مورد این بیماری داشته باشیم. پیاده روی از مهمترین آیتم های سلامت فرد بوده و تحرک بدنی جایگاه ارزنده ای را در بهداشت فرد و سلامتی دارد." تبلیغات محیطی بیماریها و معرفی سفیران سلامت بوسیله بروشورو استند به نمایش گذاشته شد.
  • کد خبر : 7226
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی