بازدید ریاست و همکاران مرکز بهداشت از مرکز بازپروری

بازدید ریاست و همکاران مرکز بهداشت از مرکز بازپروری

بازدید ریاست و همکاران مرکز بهداشت از مرکز بازپروری

ریاست و همکاران ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان ازمرکز بازپروری، حرفه آموزی (زندان) بازدید کردند.

ریاست و همکاران ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان ازمرکز بازپروری، حرفه آموزی (زندان) بازدید کردند. پیش از بازدید ، جلسه ای دردفترریاست اردوگاه تشکیل و آقای ابوالخیریان مسئول مربوطه ضمن خیر مقدم به تشریح وضعیت مرکز پرداخت.ایشان درخواست همکاری بیش از پیش رااز مرکز بهداشت درزمینه امور تغذیه، بهداشت محیط،حرفه ای، بیماریابی، پیشگیری، بهداشت روان ،آموزش و...خواستار شدند. ایشان همچنین بیان داشتند مشکل دندانپزشکی افراد بعد از انجام آزمایشات ایدز و هپاتیت درحال اقدام بوده وآموزش زندان بانان درزمینه برخورد با خشونتها و یا خودکشی توسط مرکز بهداشت از دیگر تصمیمات بود. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان گفت:"شئونات انسانی زندانیان باید حفظ شده و همکاری برون بخشی اگرشکل بگیرد بسیاری از مشکلات حل خواهدشد." دکتر ایمانی پزشک اردوگاه نیز همکاری مرکز بهداشت را قابل تحسین اعلان کرد .بازدید از واحدهای نانوایی، کارگاه قند شکنی،نجاری با ضایعات چوب، آموزش خوشنویسی ،باشگاه ورزشی ،آشپزخانه ،رخشویخانه ،کارگاه تولید ترشی، قنادی،بلوک زنی و تولید انواع فیلتر خودرو ازدیگر برنامه های این بازدید بودکه تعداد 150 نفر درواحدهای مذکور به فعالیتهای مرتبط اشتغال دارند. مرکز بهداشت سمنان نیز همکاری بیش از پیش را بااین مرکز اعلان نمود.
  • کد خبر : 6549
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی