ایستگاه سلامت

ایستگاه سلامت

ایستگاه سلامت درمسجدامام حسین (ع) برپاشد .

ایستگاه سلامت درمسجدامام حسین (ع) برپاشد . بمناسبت دهه فجر و ارتقای سلامت بیش از پیش منطقه جنوب سمنان ،بسیج جامعه پزشکی ، اورژانس 115 و مرکز بهداشت شهرستان سمنان در شامگاه جمعه در مسجد امام حسین (ع)حضور و اقدامات بهداتشتی درمانی را برای نمازگزاران مسجد ارائه دادند. دکتر حافظی ، ویزیت ودرمان عزیزان نمازگزار را انجام و همکاران 115 نیز فشارخون آنان را همراه با آموزشهای لازم اندازه گیری نمودند. روابط عمومی مرکز بهداشت نیز اقدام به توزیع بروشورهای بهداشتی دربین حضار نمود.امام جماعت مسجد ،حجه الاسلام و المسلمین کریمی این اقدامات را مفیددانست و از همکاران مجری تشکر یعمل آورد. در ضمن مداح کارشناس بهداشت روان ،برنامه آموزشی رادر همان زمان درمورد اعتیاد ، مواد مخدر و مضرات الکل برای نمازگزاران مسجد امام محمد باقر (ع) برگزار وپمفلتهای بهداشتی نیز توزیع گردید.
  • کد خبر : 11279
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی