اعزام تیم امداد و درمان

اعزام تیم امداد و درمان

تیم امداد و درمان مرکز جامع خدمات سلامت حضرت رقیه (س)به روستای علا و کندو اعزام شد.

تیم امداد ودرمان مرکز جامع خدمات سلامت حضرت رقیه(س)به روستای علاو کندو اعزام شد. دکتر نورانی در این تیم ضمن اهمیت رسیدگی به نقاط محروم گفت:"بسیاری از افراد بدلایل مشکلات توانایی حضور در خانه بهداتشت و یا مراکز درمانی را نداشته و روند بیماری به طول میانجامد." این تیم باحضور در کوره های آجرپزی روستای علا و کندو خدمات خودمراقبتی ، اندازه گیری افزایش فشارخون و معاینات و ویزیت راانجام دادند. درضمن 1 نفر خانم حامله با مسمومیت حاملگی به بیمارستان امیر (ع) ارجاع فوری داده شد. همراهان این تیم خانمها کلاهدوز و پارسا بودند.
  • کد خبر : 10891
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی