برگزاری جلسه شورای بهداشتی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

                    برگزاری جلسه شورای بهداشتی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

                    برگزاری جلسه شورای بهداشتی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

                                   "جلسه ماهانه شورای بهداشتی "، در مرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.

این جلسه باحضور دکترمعانی، رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان، مسئولین واحدهای ستادی، پزشکان و مسئولین پایگاههای سلامت شهرستان سمنان برگزار گردید.

دستور کارجلسه:

تقدیر از مراکز برتر در هفته ملی جمعیت،ارسال گزارش ماه خود مراقبتی،بررسی شاخصهای نوجوانان و جوانان در سامانه سیب پزشک و غیر پزشک،تجویز منطقی دارو، نگهداشت و نصب راهنمای سریع برای تجهیزات ، نظام مراقبت بیماریها درزائرین عتبات عالیات، زنجیره سرما و واکسیناسیون، نسخ آزمایشگاه و ... بود.

  • کد خبر : 57799
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *