حضور فرماندار سمنان درمراسم هفته سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
حضور فرماندار سمنان درمراسم هفته سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
درمراسمی ،از پزشکان و مراقبین سلامت و واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان تقدیر شد.
بمناسبت هفته سلامت و روز مراقب سلامت در روز شمار برنامه های هفته سلامت مراسمی باحضور دکتر صمیمیان، فرماندار محترم سمنان درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار و دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان خیر مقدم و اهداف برگزاری مراسم پرداخت.
پس از تلاوت آیاتی چندازکلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ، دکتر فریورکارشناس هماهنگی امور آموزش و بازآموزی مرکز بهداشت شهرستان سمنان عملکردهای مرکزبهداشت شهرستان سمنان را با پاور پونت توضیح و نمایش داد.
سپس خانم دکتر دوستمحمدی مسئول جوانی جمعیت ، سلامت خانواده و مدارس شهرستان به تبیین طرح آمایش جمعیت اشاره نمود.
خانم پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت شهرستان در مورد تاریخچه پیام گزاران سلامت ادارات صحبت نمود.
خانم دکتر ذوالفقاری پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت هفده شهریور نکاتی را پیرامون افزایش جمعیت غیرایرانی درمنطقه 17 شهریور ایراد نمود.
دراین جلسه پزشکان، مسئولین واحدهای ستادی و مسئولین پایگاههای بهداشتی حضور و از پزشکان ، مراقبین سلامت و واحدهای ستادی تقدیر بعمل آمد.