اولین کمیته درون بخشی سلامت نوروزی

اولین کمیته درون بخشی سلامت نوروزی درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

                                                       اولین کمیته درون بخشی سلامت نوروزی

                                         اولین کمیته درون بخشی سلامت نوروزی درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

باعنایت به فرارسیدن سال نو و لزوم ارائه خدمات بهداشتی درمانی هرچه بهتر به ارباب رجوع محترم و همچنین واقع شدن این شهرستان در مسیر  مسافرین و زائرین حرم منور و ملکوتی امام رضا (ع)، اولین کمیته درون بخشی سلامت نوروری در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن بیان اهداف این کمیته ،اهمیت و نقش بهداشت را در تامین سلامت آحاد مردم  یادآوری نمود.

مسئولین واحدهای ستادی هرکدام نظرات و برنامه های خودرا ازجمله کشیک پزشک،دندانپزشک،  مراقب سلامت، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای ،بیماریها، آزمایشگاه غربالگری، صحت مزاج،بهداشت دهان و دندان، تدارک پکیجهای آموزشی جهت مسافرین و اماکن پرتردد،  و...اعلان نمودند.

 

 

  • کد خبر : 16143
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی